torsdag 15. oktober 2009

snus er topp, men jeg foretrekker sopp

Historielærern er grusom. Han prater rett og slett bæsj i øret mitt. Selv om jeg faktisk lærte en god del i timen idag, er han helt sykt treig. Når timen er ferdig, har han gått gjennom to avsnitt. Mulig det er derfor jeg lærer noe av han?
Bjørn var veldig søt idag. Vi hadde en slags "kontakttime" i pianotimen, og samtalen endte med at han hadde tårer i øynene fordi han sa så masse fint til meg. Koselig å se at han blir rørt av noe han selv sier. Jeg liker Bjørn, og jeg skal aldri mer bli sint når han ber meg om å avslutte buble truble-spillet mitt. Neste gang jeg spiller det, lover jeg å avslutte uansett om jeg er på level 13 eller 15. Det er rimelig heftig å være på levler fra 13 og utover, nemlig. Og man blir stressa om det står noen bak deg og sier " kutt ut med det der nå, mathildemathildemathilde. kutt ut nå! mathildemathildemathilde. kuttutkuttuuuutkuttuuuut" du ser den?

Hadde en bursdag på jobb idag. Det å holde styr på/underholde/prate med/tilfredsstille 13 8årige gutter er ikke bare bare.

Gutt nr1: HAR DU KJÆRESTE?
Jeg: Jaa!
Gutt nr2: HAR DOKKER KYSSA DAAA?
Jeg: Jeg er snart 18år, så det ville vel vært litt rart om vi ikke hadde det?
Gutt nr3: HAR DOKKER LAGA BARN DA?
Jeg:Neii, det er vel litt tidlig, syns du ikke?
Gutt nr4: DU HAR PUPPA Å DU HETTE MATHILDE!
Jeg: Gå og lek
Gutt nr5:Æ VIL HA EIN DIGER BRUS Æ. GIDDE ISJE SA SMÅAN SOM DÆM ANDRAN DRIKK
Jeg: du må nesten bare ta det samme som de andre du også, dessverre..(fortsetter diskusjonen til han gir seg)
Gutt nr6: NO SKA VI SJE FILM. HADE!

Stakkars, søte små i sin beste alder!

Vegard, Torgeir, Ole og Marit ikveld. Jeg fikk lønn på mandag. Nå er jeg blakk. Jeg aner ikke hvorfor.
Kan hende det var fordi jeg kjøpte denne fjerne styrtmusa i går da. Never know, never know...


Ellers har vi det flott i musikkgangen vår som lukter så fælt ogsånt <3333:*****:¤¤¤

1 kommentar:

Hermine sa...

Haha! Unger altså! XD