søndag 18. oktober 2009

om du e kvalm, så kain æ godt BÆSH litt på hode ditt?

Fredag: Herlig gymtime, som vanlig! Gypsy chaos og verdens flinkeste kjæreste hadde en liten konsert før premieren av fame. Som vanlig var de utrolig flinke! Torgeir var vokalist på den ene sangen " Generation - The Who" og jeg ble mektig imponert. FOR EN STEMME! Også var det veldig happytime resten av kvelden! Øystein og Eskild hadde en heftig krangel som varte i omtrent 3 timer(uten pause). Svært underholdende for min og Vegard sin del. Kanskje ikke så veldig underholdende for Torgeir sin, da han egentlig bare ville ha lydnivået litt ned på jorda.

Lørdag: Jobb fra 15.00 - 22-00. Åpna kinoen 14.59, men før jeg hadde rukket å slå på lyset/åpna hovedporten til kiosken var den stappfull av folk. Etter å ha solgt 180 billetter uten pause, kommer det inn en mann og forteller meg at det brenner i et askebeger utenfor. Bahhh. Mathilde er brannmann sam i 5 minutter, og ikke lenge etter at jeg kommer inn i kiosken igjen, kommer en ny mann og forteller meg at filmen har stoppa. Var vel rundt 15 stykker nede i kiosken og fortalte meg det samme på veldig kort tid. Si meg? Ser det ut som at jeg står ned i kiosken og styrer filmen?

Endelig ferdig på jobb, og det ryktes at det står 5 gutter og venter på meg uten for huset mitt.
Istedet for å finne 5 gutter utenfor, finner jeg de på stua mi med pizza i ovnen. Jeg ble litt sint der og da, men når jeg tenker meg om var det egentlig bare veldig, veldig koselig. Vegard: " Mathildee, vi villa jo bare at du skulla slæpp å komma hjæm te et mørkt hus!" søtest!
Resten av kvelden var VELDIG happytime med Austin power og overdrivende masse latter.
(HENRIK GIPSEN. hehe)

Søndag:
Våknet som vanlig av matpratet til Vegard. Det er så herlig å våkne atmed kjæresten! Jeg døøør! Resten av dagen har forsåvidt også bestått av gutten min. Var en tur innom mamma og spiste middag, også var jeg og Vegard hos Torgeir en snartur i kveld. Fantastisk helg!
Jeg føler forresten på meg at deltakelsen under årets innsamlingsaksjon var vanvittig skuffende. Hvor ble det av alle de 14(?) stykkene fra AUF f.eks?

Hva har dere gjort i helga?
Vil dere at jeg skal legge ut svar på spørsmålene jeg fikk inn her tidligere?

4 kommentarer:

Anonym sa...

hvis du synes det var så skuffende at det var så få som var med på innsamlingsaksjonen. Hvorfor var ikke du med?

Mathilde Dahl sa...

Fordi jeg var for sen til å melde meg pååå. D sa æ jo i går, VEGARD :*

Anonym sa...

yeah right! du viste at det skulle være tv-askjon. ingen unnskyldninger. greia er at du driter i det;)

Mathilde Dahl sa...

hahaha, jaaa! såklart :) nei