onsdag 14. oktober 2009

Det var en gang en fjern styrtmus som hadde et kontor som var pult i vinkel

Nå har det seg altså sånn, at jeg har fått tvangstanker om det minst tvangstanke-vennlige i hele verden. Jeg klarer ikke å kaste tannbørsta mi! Jeg har fått en ny, men jeg vil virkelig ikke bytte ut den jeg har fra før. Hvor jævla fuss er det ikke om jeg ikke bytter ut tannbørsta mi? Tannbørsta mi ligger alltid på rommet mitt, fordi jeg takler ikke å ha den på badet. Kanskje jeg har fått et veldig nært forhold til den tannbørsta? Tenk deg noe så siiiinnsykt som å knytte seg til ei fuckings tannbørste? Greit at vi har kvalitetstid tre ganger daglig, men hallaiiis? Det skal ikke være mulig å ha problemer med noe sånt. any-what-the-fuck, dette ble særdeles random.

Idag har jeg hatt en svært chill dag egentlig. For og si det sånn så skjønner jeg ikke hvorfor jeg i det hele tatt møtte opp på skolen. Baila geo-prøve de to første timene, sov på et pianorom, med verdens beste kine, i tre timer. Våkna og trodde det var frokost-time så vi måtte kjøpe mat. Baila/sov istedet for kor. Den eneste timen jeg ikke baila var "samspill" med kine. Og selvsagt gitartime med BLAKKEN. Som alltid ender etter ti minutter med at han sier "du er så flink at du kan gå hjem nå" Jeg burde kanskje blitt fornøyd og glad når jeg hører sånt, men jeg blir bare knekt. Jeg vil jo lære meg gitar!

ÅNEI, nå blir det for langt igjen. Kanskje jeg skal skrive nye innlegg oftere, og korte de ned litt framover?
Jeg er bare nødt å få med at jeg var hos Jorunn i kveld og overkosa(?) meg med pepsimax og orddelingsfeil.

Jeg tok nettopp meg selv i å skrive " jeg må bare ta en chillpill og lax'e" til jorunn...Spørs om jeg skal ta kvelden snart.

Orddelingsfeil er så fantastisk!

Her kan du kjøpe insekt som dreper for kun kroner 199,- inkludert et apparat som dreper innsektet etterpå da selvsagt!




Hva er vel bedre enn et kontor som er pult i vinkel? Det gis bort til og med!



Dagens rett: gjester.. Det var vel litt og ta i?
Trim sykler til skolen!
kylling spiser jeg ikke. Så om den biter, er det ikke så farlig for min del. Men det blir litt værre om tunfisken også skal slå seg vrang.

Se for deg en FJERN STYRTMUS liksom. Eller en plakat hvor det står " HEY, vi har pissa i frysern"

Der tok jeg kveld.

2 kommentarer:

Eirin sa...

"Insekt dreper"
Herregud, jeg tror jeg dør:D

Hermine sa...

Haha! Gøy! :D Jeg ler meg ihjel!!
to klassiske:
Sukker biter
ananas ringer