mandag 12. oktober 2009

Dream it, earn it, live it

Først vil jeg bare svare på en kommentar jeg fikk på sist innlegg..

Anonym: jo, man ser GODT hvem som går musikklinja både på stil, hår og oppførsel, og ikke minst lukter man det.

Svar til Anonym: Skal jeg fortelle deg fakta?
Selv om folk er musikkinteresserte, betyr det ikke at de vasker seg mindre enn "mindre musikkinteresserte" folk. Det skjønner til og med du! Musikklinja er som alle andre linjer, noen vasker seg mindre enn andre. Slik er det på allmenn, slik er det på media og slik er det på alle andre linjer. Jeg vet ikke hvor vidt jeg er nødt å fordype meg her, men jeg vil gjerne få fram poenget mitt. Musikklinja er et must for at kulturlivet i byen er skal "overleve". Folk burde heller sette pris på denne linja, og være glad for at den forstatt eksisterer(Ja, den holdt på å bli lagt ned i fjord) Istedet for å rakke ned på folk som faktisk er seg selv 100% og som tørr å skille seg ut, kan dere ikke heller prøve å se det positive i det? Og jeg har faktisk også en forklaring på hvorfor det "lukter" i musikkgangen. Vi har kun ei dør som aldri er helt åpen, hvor alle går ut og inn. Vi har heller ingen vinduer, og dermed blir det ikke gjennomtrekk slik at lufta ikke blir skifta ut. Når det er så mange elever som vi er på musikklinja i en gang, blir det litt tung luft. Om dere bruker huet, så skjønner dere også det;) allright?

Også vil jeg bare informere om at FAME kommer på kino 16 oktober. Jeg lover deg at det er en film du ikke vil gå glipp av! Så, jeg ser deg på caroline kino på Fredag?

Jeg har tenkt meg på ANTI CHRIST på fredag, selv om jeg VET at jeg virkelig ikke burde se den filmen. Men jeg bare MÅ!

Dette er det første - og siste "outfit" bildet jeg NOEN gang kommer til å legge ut på denne bloggen. Jeg bare måtte vise dere den herlige jobb t-shorta jeg bruker for tiden:)

1 kommentar:

elisabeth sa...

kommer så gale på fame !!