mandag 5. oktober 2009

Peeping round the door I got a big surprise

Med tanke på forholdene og selve arrangementet i vanndamman på lørdag, var selve konserten råbra! Helt utrolig at de klarte å gjennomføre låtene så bra selv om de var iskalde på fingrene. De hadde bare et pittelite partytelt med et fattig plasttak over seg, og det var problematisk for de å rigge opp trommesettet. Tror de var litt skuffa over hvordan ting var ordna til for de. Men en hver konsert er en erfaring! Litt festlig at Vegard tok inn radio i forsterkeren sin da.

Etter konserten hadde vi litt problemer med å finne ut hva vi skulle gjøre resten av kvelden, men etter litt om og men, ble det en koselig kveld.

På søndag våkna jeg atmed vegard, som lå og sov under den søte olebrumdyna si. Vi spise honeycorn også var det mamma-time. Vegard kom hjem til mamma litt senere, mens vi så på film fra 1995. Da var jeg tre år og gikk rundt og sa " Å HOLLJ KJÆFT " og " HEIA idiot" til folk. burde kanskje hatt munnkurv eller noe, når jeg tenker meg om.

Jeg og vegard var på "jenta som lekte med ilden" litt senere på kvelden, og jeg må si at hun som spiller Lisbeth Salander er en helt fantastisk skuespiller!


Bilder fra konserten:















Noen ønsker om hva jeg skal blogge om?

1 kommentar:

Hermine sa...

Fattige partyteltet, da! X)Haha, jeg skulle vært der...