lørdag 3. oktober 2009

Million miles from reality

Det som skjedde på X-faktor i går kveld skulle seriøst vært så langt ute av virkeligheten at det nesten ikke er morsomt engang. Det at...







Thomas Neteland.. IKKE gikk videre i X-faktor var bare helt fullstendig feil.
Dommerne bomma helt fullstendig på utplukkinga av deltakere. Han har helt fantastisk RÅ stil, _sinnsykt_ kul stemme og hele gutten er bare drittkul. Vegard viste sin oppgitthet ved å kaste druer på tv-skjermen, mens jeg ble egentlig bare ufattelig oppgitt av hele greia. X-faktor mista en stk. seer der, for å si det sånn. Er det ikke meningen å ha med folk med X-FAKTOR? Thomas har MER en x-faktor. Han burde seriøst gått videre(Ja, selv om han er kristen). Jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen: Er det rart det er krig i verden?

Hillevi er hjemme i høstferien, og dermed vil store deler av denne uka deles med henne!


Vegard dro på øving for en times tid siden, og nå sitter jeg og venter på at Hillevi skal komme på middag. Vi skal lage lasagne, for dere som lurte på det.
Senere i kveld skal jeg, Hillevi og Maren i vanndamman for å se på Vegard, Magnus, Marcus, Lars, Elisabeth og Kristina! Jeg gleder meg!

Flere som skal i vanndamman?:)

2 kommentarer:

hedda sa...

ENIG! skjønner ikke hvorfor han gikk ut. men du, er hun dama til broren til camilla sky med i x-factor? stine therese ellerno?

Silje sa...

begynte å grine jeg, rett og slett. lever meg litt for mye inn i det.