fredag 2. oktober 2009

Nice time - Bob Marley

This is my heart
To rock you steady
I'll give you love
The Time you're ready
This little heart in me
Just won't let me be
I'm rockin'
Won't you rock with me?


Har dere merket at når dere er i en spesiell setting, så hører dere som oftest på en sang på repeat? Eller, mange gjør det iallefall? AM I RIGHT? Uansett så har i hvertfall jeg oppdaget at den sangen jeg hører masse på i denne "mystiske settingen" ofte minner meg jævlig mye om situasjonen jeg er i. Ordene i sangen beskriver følelsene jeg har inn i meg og sangen kravler seg inn i hjernen min og gnager som skrubbsultene kaniner på hjernecellene mine. Dette er jævlig plagsomt.

Jeg er fortsatt drittlei av masse rart, selv om jeg egentlig burde være ganske glad. Merkelig alt dette med tanker og følelser. Når skal jeg slutte å tenke liksom? Det blir bare TOOOO MUCH til tider. Samtidlig syns jeg det er rimelig sykt at verken hjertet eller hjernen sover. Jeg drømmer hver eneste natt, og jeg husker alt jeg har drømt uten unntak. Om hjertet hviler dør jeg, så det blir litt vanskelig. Tenk at det banker uten pause i gjennomsnittlig 84 år? Ja, jeg er syk i hodet. Er det flere enn meg som hater å ligge på brystet til noen å høre hjerteslagene? Jeg takler det ikke! Ender opp med at jeg ligger å tenker at det kommer til å stoppe når som helst.


I helga skal jeg være helt alene hjemme, noe jeg virkelig ser fram til. Jeg har vært virkelig skolelei denne uka, og derfor blir det enormt godt med litt fri fra alt og alle.
Føler på meg at jeg kommer til å slette dette innlegget ganske fort.
Kommenter om du har lest dette.
Bare skriv "banan" eller noe sånt.


Ble dette jævlig random?

14 kommentarer:

Anonym sa...

æple

aranat sa...

gleder du deg til JOL?

Maren sa...

Det er ikke random, tenker litt sånn for tiden, jeg også. OG jeg hører på California Dreamin' konstant på repeat. Jea, den er på skiva jeg kjøpte av Håvard på Let it rock!

Anonym sa...

"Banan" ellernoe sånt :) Hilsen JR :D

Anonym sa...

pære

Anonym sa...

druer

Anonym sa...

banana boat song

Anonym sa...

banana boat song

Karine sa...

gulrot?

Helene sa...

BANANANANAN :-)

Hermine sa...

Bananas ;) En flittig kombinasjon mellom banan og ananas. Også flertall for bananer på engelsk. :)

Anonym sa...

Ørnepose

Mathilde Dahl sa...

SE for deg ei ørnepølse, liksom

Hermine sa...

_________________
___##_______##___
__####_____####__
___##_______##___
_#_____________#_
_##___________##_
__###_______###__
____#########____
_______###_______
_________________

Skikkelig kunst, dette her;P