fredag 23. oktober 2009

Fornøydast

Stort sett alle gymtimene hittil, har vært mer freakshow enn gym. Jeg føler på meg at gymlæreren tror at musikklinja er en gjeng med slappinger, som bare kan å leke seg. Etterhvert som ukene gikk, og gymtimene ble fler, forstod jeg at læreren ikke så på oss som slappinger likevel. Selv om det kunne vært litt "hardere" gym, er disse timene noen av høydepunktene i uka! Snart er det klart for Cooper-testen, og derfor har vi smålig begynt å trene til det. Sist uke hadde vi bare litt løping, mens i dag skulle vi øve oss på bip-testen. For dere som ikke vet hva det er, still spørsmål om det i kommentarboksen.

I allefall så har jeg konkurranseinstinkt uansett hva det dreier seg om, og jeg er en vannvittig dårlig taper.
Derfor bestemte jeg meg for at dette skulle jeg så absolutt ikke tape.
Jeg sprang 7 levler, altså 56 ganger fram og tilbake, mens øystein sprang 57 ganger fram og tilbake. (Si fra om jeg tar HELT feil her nå. Det er ikke for no reason at jeg har en heldig ener i matte)
For dere som ikke er klar over hvor syk øystein er på løping/utholdenhet/kondis, så kan jeg fortelle dere at han er RIMELIG syk. Det at jeg sprang 7,0 og han 7,1 er helt wild. Jeg er så stolt av meg selv nå. 2plass er ikke så dumt det, og iallefall ikke når det er Øystein som vinner over deg.



I og med at jeg føler meg veldig sprek akkurat nå, tenkte jeg at jeg skulle legge ut et bilde fra fjordruta. Fjordruta er en fjelltur som går over 1o dager og tilsammen 14mil.


Så, her er et veldigveldig koselig bilde av meg og Lone i 2006.

Har du tatt bip-testen?
Har du lyst å fortelle meg resultatet?

2 kommentarer:

Hermine sa...

Jeg skjønner ikke at du orket å holde ut så lenge, Mathilde! :O jeg var den første til å gi oppXD

Sofsen sa...

Klart jeg kommenterte bloggen deres, det er jo et genialt konsept!

FOR en søt header du har!! :D

Litta solstråle du!