torsdag 22. oktober 2009

Du skal høre mye(lite) før du sier hold kjeft

Jeg får så lite kommentarer, selv om jeg ser at en goood del folk er innom og leser. Jeg vil ikke akkurat påstå at det øker motivasjonen til å skrive mer, men dere om det. Dere som kommenterer skal i hvertfall ikke se bort i fra at det blir jul i år.

Det er ei stund sia jeg skrev noe sist, og i dag har jeg egentlig bare lyst å fortelle dere noe.
På vei inn til danceterian i dag, stod det noen korpsfolk uten for og diskuterte.

"Æ har aldri vært borti at negativitet har ført te positivitet, å ska korpslive i byn her overlev, e vi nødt te å vær positiv. ja'åjaaj. d må vi ja!"
Jæævlig random, men korps ass.
Ble litt for " BOLGA VA Æ PÅ" for min del.

Ellers har jeg vært på afro jazz i dag, noe som er utrolig artig. Se for deg 15 huleboere som danser rundt et bål...Der har du dansetimen vår.
Svært, svært spesielt.

Egentlig ville jeg bare fortelle at musikklinja har mekka seg blogg. Ikke bare to stk i klassen min, men 2MU har fått blogg. Vi følte vi trengte en mor og en far i klassen, men siden ingen orka å lage et barn(joda, mange ville være med på å lage barnet, men bare ikke la det bli et barn..ehm...off, du skjønner hva jeg meener) så måtte vi skaffe en blogg. såå www.musikklinja.blogg.no is tha shit atm.

Her er det fantastiske klassebildet vårt forresten!
Om dere lurer på hvorfor noen har klasja tre liter bajs i trynet, er det for å vise kontrastene mellom allmenn kidz'a og musikklinja. Jeg var ikke helt med på å være brunkrembiatch, og jeg er stolt av å være en musikklinj'er.

to the left, to the left. ahaaha

1 kommentar:

Hermine sa...

Jeg leser bloggen din nesten hver dag, selv om jeg ikke kommenterer. Du som skriver så bra, må ikke slutte med det! :)