søndag 25. oktober 2009

Bob marley er kilden til et fantastisk liv

Denne helga har vært ei tenke-helg. Av mange ulike årsaker egentlig.
Jeg har tenkt så mye at jeg nesten begynner å forstå meg litt på meg selv. Jeg lurer på hvor mange ganger det skjer i løpet av et liv..?
Uansett. Jeg har vært alene hjemme, igjen! Det er så digg.
På fredag hadde jeg besøk av Helge, Hannes, Vegard og Maggan. Mens Vegard, Hannes og Maggan var ute en tur, prøvde jeg å være morsom med å sette på noe crap-musikk på radioen. Slik at jeg og Helge kunne ha noe å le av, mens de andre var ute i 3 timer. Det hele resulterte i at jeg ble drittkvalm. Jeg satt ganske enkelt på Acdc istedet.

Resten av kvelden var ren lucky-time.

På lørdag hadde jeg en fantastisk dag med Vegard, og en herlig kveld med Maren, Espen og Vegard hjemme hos meg. Skulle ønske hver helg kunne vært slik som denne!


I morgen er det tid for MUP-prøve, og jeg har faktisk prøvd å øve litt denne gangen.
Selv om det er virkelig frustrerende å lese om noe man VET man ALDRI kommer til å få bruk for, har jeg faktisk klart å pressa meg selv gjennom "BAROKKEN" i dag.
Jeg har faktisk vært så heldig at jeg har fått ei nynorsk lærebok. Det lukta bæsj av hjernen min når jeg var ferdig med kapittelet.


Bob Marley utgjorde selvsagt det mest fantastiske med hele helga. Hver gang jeg får stemmen til Bob marley på hjernen, glemmer jeg ALT negativt. Han er seriøst kilden til lykke.

Ønsk meg lykke til på prøven, og sov godt!

2 kommentarer:

Maren sa...

Hvis jeg noen gang kunne reist tilbake i tid ville det så absolutt vært 60/70-tallet. Faen, så trapped vi er :/

Hermine sa...

Lykke til!

Uff, ja:(