torsdag 29. oktober 2009

FANTASTISK!

"The Who - My generation"

I går var det konsert på lille onkel i Kr.sund. Våre kjære Gypsy Chaos var først ut. Det var noe snakk om at de skulle være oppvarmingsband for det bandet som spilte etter de, men om det er fakta, er Gypsy Chaos i alle fall det beste oppvarmingsbandet jeg har sett på ei stund. Nei, jeg sier det ikke kun fordi at kjæresten min spiller der. Jeg hadde ment det samme uansett.

Når de spiller sammen, skulle man tro at de har spilt sammen lengre enn de faktisk har. De er så samspilte og talentfulle, at det blir bare helt fantastisk å se på. De gir sitt beste hver gang de står på scenen, og ser på en hver konsert/spillejobb som en erfaring.
De åpnet med ei låt av El-cuero, og det er like vakkert å høre på hver gang.
På" twist and shout", sang sikkert halve publikum med, og når Torgeir tok av på "my generation", var det også liv på lille onkel. Musikklinja har så mange fantastiske musikere, og jeg gleder meg sånn til å se hver og en elev utvikle seg framover. Vi ser jo allerede nå folk som kommer til å utvikle seg stort innen musikken, og man kan ikke gjøre annet enn å glede seg over andres talent.

Jeg er sikker på at publikum var imponert, og at Gypsy Chaos vil få mange,mange spillejobber på enda flere anledninger framover.

Danserne fra dansing divas, hvor vår uberfantastiske Maren Springsteen er et viktig medlem, dansa på slutten av kvelden. I og med at jeg jeg, Vegard og Martin dro på kino rett etter å ha sett Gypsy Chaos og litt av Hazelband, fikk vi ikke med oss dansinga. Var ikke meningen å baile maren:( Håper du ikke bryter løfte vårt fordiom? Du skulle jo komme til meg å shakeshakeshake all night long, just for me. Remember?
<3 En skjelden, men høyt beundret person.
Du er dødsrå, DET skal du faen meg ha! Ordrett avskrevet fra Tk.no "Torgeir putter nesa der miken skal være" speeesielt, TK. Viktig å få med, i alle fall. Jajøss!




Sinnsykt rått!

- FAN #1

3 kommentarer:

Maren sa...

Denj e grei, søta ;¤

Hege : ) sa...

Var sykt bra konsert : )

Blir artig å møte deg på byen utkledd på lørdag da ;)

Malene sa...

Takk:) Det tok fler forsøk til;)