fredag 30. oktober 2009

Nå som jeg har publisert det her, er det ingen vei tilbake. ØVØVØV

Jeg har tatt en besluttning. Jeg vet hva jeg skal bli når jeg blir stor.
Jeg har alltid hatt ønsker om å bli psykolog, eller generelt jobbe med mennesker som ikke har det så bra. Jeg har fortsatt tenkt å jobbe meg gjennom noen år med psykologistudier, men først og fremst skal jeg bli SYK PÅ GITAR. Akkurat nå er det målet! Jeg skal ha tattos som representerer den jeg er, hva jeg står for og som gir en spesiel mening for meg. og igjen; jeg skal bli syk på gitar. Jeg skal leve livet og ha det bra!

Innerst inni meg vet jeg at jeg aldri klarer å bli syk på gitar, men jeg skal i allefall bli veldigveldigveldigveldigveldigveldig..veldig masse bedre enn jeg er nå. Det å kunne bluesskala, noen sanger, to soloer halveis og grepene er virkelig ikke nok lengre. Jeg har tatt meg selv i nakken, og nå skal det bli skjerpings. Jeg skal spille gitar 4 timer daglig(med andre ord kutte ut all kontakt med det sosialelivet mitt). Jeg har også "søkt" om å få bytte hovedinstrument fra sang til el-gitar. Åh, jeg gleder meg til jeg har blitt flink.

- Viktig å ha trua!

!!!!!!!
SJE TA DER!

Om du lurer på hvorfor jeg plutselig ble så jævla ivrig, kan du ha deg til helvete på michael jackson "this is it" og SE PÅ SYKESYKESYKE jente-gitaristen (bildet over) som spiller. FYTTIHELVETE, sier jeg bare! Jeg kommer ikke over det.
Verste av alt ; Hun var både SYK på gitar og DEILIG. Blir det bedre? naahhh

2 kommentarer:

Maren sa...

Aah, kunne ønske jeg turte det samme! Du kommer til å bli dritgod!

Hermine sa...

Ingen vet jo hva fremtiden bringer! Det kan jo hende du er verdens beste gitarist, bare at ingen har oppdaget det ennå:)

Jeg vil bli god på piano:)