lørdag 10. oktober 2009

My drug is gone.. J anyone?

De to siste dagene har jeg ligget rett ut på sofaen og egentlig ikke gidda og gjort noe som helst.
Vi fikk besøk av en kompis av pappa og sønnen hans, David idag. Jeg ELSKER når han kommer på besøk. Han er så glad og oppmuntrende hele tiden. Dessuten er han super fan av gitar, piano og musikk generelt. Når vi spiste middag fyrte han opp storband på keyboardet og sang som en helt. Han kasta alle klærne jeg hadde lagt sammen utover gulvet og flira ondskapsfult, mens han så på meg og ba meg om å plukke opp. Når jeg skulle i dusjen krøp han under sengami og nekta å gå ut, fordi jeg ikke kunne spille gitar for han. Fantastisk unge!


I kveld møtte jeg Hillevi, kjæresten hennes og Camilla(søskenbarnet hennes)
Vi kjøpte selvsagt alt for masse godteri, og siden jeg har blitt så flink og _nesten_ kutta ut godteri og brus på hverdager, var det svært velfortjent!

Hillevi og gjengen har dratt fra meg nå, og jeg kjenner allerede at jeg savner Hillevi! Men, jeg har store planer om å komme på besøk ei helg snart! Må jo se hvordan prinsessa mi har det på folkehøyskole!




Nå skal jeg "chille" ferdig for denne ferien, fordi i morgen er det på'n igjen med jobb.
Dessuten kommer kjæresten hjem i morgen, og jeg gleder meg masse!

Ingen kommentarer: