mandag 26. oktober 2009

Jeg gruer meg til jeg er ferdig på videregående

Alle gleder seg til å bli ferdig med VGS, uten om meg. Selvsagt er jeg drittlei av skole til tider, men likevel så er jeg ikke klar for å bli sluppet ut i verden. I det siste har jeg tenkt en del på hvordan det blir når jeg og Vegard flytter til hvert vårt. Og selv om vi begge bestemmer oss for å dra til samme by, er det ikke sikkert at ting blir som de er nå. Skulle ønske jeg gikk 1 året nå. Da hadde jeg hatt nesten hele VGS igjen.

Maren har klipt seg svært kort nå, vegard har sikkert lengst hår i klassen, og Espen har også vesentlig mer hår på hodet. Maren og Espen har snart bytta frisyre nå.


Jeg suger fortsatt griserumpe i matte, mens kristina gjør det som vanlig bra i alt hun prøver på.



hattifnatt


Husker så sykt godt de første skoledagene på første året. Da simen kom til klassen vår, noen dager etter at skolen hadde starta, sa jeg til alle i klassen at de ikke måtte le av han fordi han hadde en sykdom. Sannheten var bestandig at han,rett og slett, bare er slik han er av ren natur. And we love you!


Jeg er så glad i klassen min, og jeg gruer meg virkelig til å avslutte vgs med dere.

Noen som føler med meg?



4 kommentarer:

Hermine sa...

enig. :(

Eirin sa...

Alt for enig!

Anonym sa...

hvorfor mener dere det? Dere som faktisk har en framtid! det er enkelte i klassen som kommer til å ha det skikkelig vanskelig etter videregående. er ikke alle som klarer seg.

Mathilde Dahl sa...

jeg tok ikke poenget ditt, sorry