søndag 27. september 2009

back to school er....tard

På torsdag var ca alt ordna klart til årets back to school. Og etter mye styr med kjole og diverse, var jeg _stort sett_ klar for vors. Jeg hadde råvondt i både magen og i hodet, men jeg følte på meg at jeg kom til å angre om jeg baila. Var ikke langt unna at jeg gjorde det i noen minutter, men jeg kom meg avgårde før tankene overtalte meg til å bli hjemme.

Vorset var bare dødt og kjedelig, med bullshit prat og tørr humor. Det var absolutt ikke vorsmusikk og alt var egentlig bare dystert. Jeg var rett og slett i ferd med å bli EMO. Men etter at folk hadde hatt i seg brusa si bar det oppover mot braathallen.

Der så det heller ikke ut til å bli noe særlig bedre, før jeg til slutt fant oda, silje, ida, camilla og maren <33 Etter at jeg hadde vært rimelig forbanna fordi visse gutter(som, ettersom hvordan de ser ut, skulle ønske de var jenter) hadde vært idiot og bare provosert noe helt sinnnnsykt, uten at jeg trenger å gå særlig mer innpå det, gjorde disse jentene kvelden super.

Men etter endel hardfliring av noen som satt på dass og gjorde ettellerannet, dansing, roping og begeistring av fools of tune og masse fliring, var det på tide å gå hjem. Jeg sovna riiimelig fort, for å si det sånn..

Ingen hadde kamera, så det er ble (heldigvis) ingen bilder.

Men jeg skal selvsagt slenge inn et bilde av Fools of tune, som spilte så bra på årets skolefest at jeg kjente jeg ble virkelig stolt av å gå musikklinja!


Og BY THE WAY: vaktene på back to school suger noe så inni bjørnerævva at jeg har ikke ord til å beskrive.

JA, det er kjempe viktig å passe på at de som har gått ut ikke skal få komme inn igjen, men det å stoppe slosskamper/følge med så folk ikke blir banka og bare jævlig, DET er ikke så viktig. Helt seriøst folkens, hvor ble det av prioriteringen? Folk drikker UANSETT hvor "strenge" dere er liksom. GGGGGAAAD

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Etter at jeg hadde vært rimelig forbanna fordi visse gutter(som, ettersom hvordan de ser ut, skulle ønske de var jenter)" - sikter du til vegard? har dere krangla?

Mathilde Dahl sa...

hahah, er du støgg?! jeg sikter til de rasskjørte sosssssguttene som vandrer rundt kledd som jenter i byen her. Hvor i helvete er Vegard jente ?!

Hermine sa...

Hele greia med back to school virker så kunstig. Det er koseligere med mindre fester :) For meg høres det ut som bra musikk, desperat drikking og fyllesjuke :P